شیطان.لعنت خدابراوباد
درباره وبلاگ

رنگین کمان پاداش کسی هست که تا آخرین لحظه زیر باران بایستد.
آخرین مطالب
پيوندها

نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 709
بازدید کل : 147769
تعداد مطالب : 486
تعداد نظرات : 786
تعداد آنلاین : 1


دانلود آهنگ جدید
رنگين كمون
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی* باقلم نقش حبابی برلب دریا کشید
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:مسجد, :: 10:12 ::  نويسنده : ی گ ا ن ه       

صبح  زود از خواب بیدار شد

تا نمازش را در مسجد بخواند.

 لباس پوشید وراهی خانه خداشد.در راه به مسجد،

مرد زمین خورد و لباسهایش کثیف شد.

او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت.
مرد لباسهایش راعوض کرد ودوباره راهی خانه خدا شد.

در راه به مسجد و در همان نقطه مجدداً زمین خورد!
اودوباره بلند شد،
خودش راپاک کرد وبه خانه برگشت.

یک باردیگر لباسهایش راعوض کرد

وراهی خانه خداشد.درراه به مسجد،

با مردی که چراغ دردست داشت برخورد کرد

و نامش را پرسید. مرد پاسخ داد:

(( من دیدم شما در راه به مسجد دو بار به زمین افتادید.))،

از این رو چراغ آوردم تا بتوانم راهتان را روشن کنم.

مرد اول از او بطور فراوان تشکر می کند

وهردوراهشان رابه طرف مسجد ادامه می دهند.

همین که به مسجد رسیدند،

مرداول ازمرد چراغ بدست درخواست می کند

تابه مسجدوارد شودوبا اونماز بخواند

مرد دوم ازرفتن به داخل مسجد خودداری می کند.
مرد اول درخواستش را دوبار دیگر تکرار می کند

و مجدداً همان جواب را می شنود. مرد اول سوال می کند

که چرا او نمی خواهد وارد مسجد شود و نماز بخواند.
مرد دوم پاسخ داد: ((من شیطان هستم.))

مرد اول با شنیدن این جواب جا خورد.

شیطان در ادامه توضیح می دهد:
((من شما را در راه به مسجد دیدم واین من بودم

که باعث زمین خوردن شما شدم.))

وقتی شما به خانه رفتید،خودتان را تمیز کردید

و به راهمان به مسجد برگشتید،

خدا همه گناهان شما را بخشید.

من برای بار دوم باعث زمین خوردن شما شدم

و حتی آن هم شما را تشویق به ماندن در خانه نکرد،

بلکه بیشتر به راه مسجد برگشتید.به خاطر آن،

خدا همه گناهان افراد خانواده ات را بخشید.

من ترسیدم

که اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردن شما بشوم،

آنگاه خدا گناهان افراد دهکده تان را خواهد بخشید.

بنا براین،

من سالم رسیدن شما را به خانه خدا(مسجد)مطمئن ساختم.