سحرخيزمدينه
درباره وبلاگ

رنگین کمان پاداش کسی هست که تا آخرین لحظه زیر باران بایستد.
آخرین مطالب
پيوندها

نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 734
بازدید کل : 147794
تعداد مطالب : 486
تعداد نظرات : 786
تعداد آنلاین : 1


دانلود آهنگ جدید
رنگين كمون
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی* باقلم نقش حبابی برلب دریا کشید
یک شنبه 5 مهر 1392برچسب:خداكندكه بيايي, :: 13:35 ::  نويسنده : ی گ ا ن ه       

 سلام مرا هم به خدا برسان!
   سلام آقای من!نکند تو ديگر امام من نباشي؟ 
    آقاجان!امروزديگربر سرخواهرم چادري نيست

تاکه یادآور پاکی چادرخاکی مادربزرگوارتان باشد!!!!!!
راستي،کربلا که اسطوره نبود، بود؟
جد بزرگوارتان سيدالشهدارامي‌شناسيد که؟

من مايکل جکسون رامي‌شناسم وهاکلبري فين را!

در اين دوره زمانه،

حرف از بازنگري در دين خدا زده ميشود،

براي خداهم نسخه مي‌پيچند.

اينجا گرگ و ميش است!

البته به خاطر اينکه خورشيد هنوز سايةگرمش را

برسرمان نگسترانيده است،

هم گرگها لباس ميش پوشيده‌اندو

هم ميشهاتابلوي من گرگ هستم برگردنشان آويخته!
امام بزرگوام! بسيار دوستت ميدارم
وقتی میگیم خدا کند که بیایی
شاید او می فرماید خدا کند
که بخواهید . . .

دوباره جمعه شد یارم نیامد

خدایا یار ما از در نیامد

نگار بی قرینه کی می آیی

 سحرخیز مدینه کی می آیی . . .

قرص کامل ماه ازآسمان طلوع کن