چت باقرآن
درباره وبلاگ

رنگین کمان پاداش کسی هست که تا آخرین لحظه زیر باران بایستد.
آخرین مطالب
پيوندها

نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 720
بازدید کل : 147780
تعداد مطالب : 486
تعداد نظرات : 786
تعداد آنلاین : 1


دانلود آهنگ جدید
رنگين كمون
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی* باقلم نقش حبابی برلب دریا کشید
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:قرآن,خدا,,,, :: 1:12 ::  نويسنده : ی گ ا ن ه       
                      _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_                  

        گفتم: خسته ام
  گفتی: لاتقنطوا من رحمة الل

 .:: از رحمت خدا ناامید نشید(زمر/53) ::.

گفتم: هیشكی نمی دونه تو دلم چی می گذره
گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه
.:: خداحائل هست بین انسان وقلبش! (انفال/24) ::.

گفتم: غیر از تو كسی رو ندارم
گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید
.:: ما ازرگ گردن به انسان نزدیك تریم (ق/16) ::.

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش كردی!
گفتی: فاذكرونی اذكركم
.:: منو یاد كنید تا یاد شما باشم (بقره/152) ::.

گفتم: تا كی باید صبر كرد؟
گفتی: و ما یدریك لعل الساعة تكون قریبا
.::توچه می دونی!شایدموعدش نزدیك باشه (احزاب/63)::.

گفتم: توبزرگی ونزدیكت برای منِ كوچیك خیلی دوره!

تا اون موقع چیكار كنم؟
گفتی:واتبع ما یوحی الیك واصبرحتی یحكم الله
.:: كارایی كه بهت گفتم انجام بده

وصبر كن تا خدا خودش حكم كنه(یونس/109)::.

گفتم:خیلی خونسردی!توخدایی وصبور!

من بنده ات هستم وظرف صبرم كوچیك...یه اشاره كنی تمومه!
گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لكم
.::شاید چیزی كه تو دوست داری،به صلاحت نباشه (بقره/216)::.

گفتم.اناعبدك الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟
گفتی: ان الله بالناس لرئوف رحیم
.::خدانسبت به همه ی مردم-نسبت به همه-مهربونه(بقره/143)::.

گفتم: دلم گرفته
گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلك فلیفرحوا
.:: (مردم به چی دلخوش كردن؟!)

باید به فضل ورحمت خدا شاد باشن (یونس/58) ::.

گفتم: اصلا بی خیال! توكلت علی الله
گفتی: ان الله یحب المتوكلین
.::خدااونایی روكه توكل می كنن دوست داره(آل عمران/159)::.

گفتم: خیلی چاكریم!
ولی این بار،انگار گفتی:

حواست روخوب جمع كن!یادت باشه كه:

ومن الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیراطمأن به

وان اصابته فتنة انقلب علی وجهه خسرالدنیا والآخره
.:: بعضی ازمردم خداروفقط به زبون عبادت می كنن.

اگه خیری بهشون برسه،امن وآرامش پیدا می كنن

واگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن،

روگردون میشن.خودشون تودنیاوآخرت ضررمی كنن(حج/11)