گفتگوی گنجشک باخدا
درباره وبلاگ

رنگین کمان پاداش کسی هست که تا آخرین لحظه زیر باران بایستد.
آخرین مطالب
پيوندها

نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 147749
تعداد مطالب : 486
تعداد نظرات : 786
تعداد آنلاین : 1


دانلود آهنگ جدید
رنگين كمون
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی* باقلم نقش حبابی برلب دریا کشید
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:اشک, :: 21:12 ::  نويسنده : ی گ ا ن ه       

عکس های باور نکردنی از حیوانات  - Wwww.TakPix.Com

گنجشک با خدا قهر بود 

روزها گذشت وگنجشگ با خدا هیچ نگفت  
فرشتگان سراغش را از خدا می گرفتند
وخدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت: 
می آید؛من تنهاگوشی هستم که غصه هایش رامی شنود
و یگانه قلبی هستم که
 دردهایش را در خود نگاه میدارد… 
وسرانجام گنجشک روی شاخه ای ازدرخت دنیانشست 
فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، 
گنجشک هیچ نگفت و…
خدا لب به سخن گشود:
با من بگوازآن چه سنگینی سینه توست
گنجشک گفت:لانه کوچکی داشتم،
آرامگاه خستگی هایم بود وسرپناه بی کسی ام 
تو همان را هم از من گرفتی
این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی؟
لانه محقرم کجای دنیا را گرفته بود؟ 
و سنگینی بغضی راه کلامش بست…
سکوتی درعرش طنین انداخت
فرشتگان همه سر به زیر انداختند
 خدا گفت:ماری در راه لانه ات بود
باد را گفتم تا لانه ات راواژگون کند.آن گاه تو 
از کمین مار پر گشودی
گنجشگ خیره در خدائیِ خدا مانده بود
خدا گفت:وچه بسیار بلاها که به واسطه محبتم
از تو دور کردم و تو ندانسته به
دشمنی ام برخاستی! 
اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود 
ناگاه چیزی درونش فرو ریخت
  های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد...

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩