دلتنگ
درباره وبلاگ

رنگین کمان پاداش کسی هست که تا آخرین لحظه زیر باران بایستد.
آخرین مطالب
پيوندها

نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 663
بازدید کل : 147723
تعداد مطالب : 486
تعداد نظرات : 786
تعداد آنلاین : 1


دانلود آهنگ جدید
رنگين كمون
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی* باقلم نقش حبابی برلب دریا کشید
سه شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 7:14 ::  نويسنده : ی گ ا ن ه       

وقتی که دلتنگ می شم

همراه تنهایی میرم

داغ دلم تازه می شه

زمزمه های خوندنم

وسوسه های موندنم

باتوهم اندازه می شه

قد هزار تا پنجره

تنهایی آواز می خونم

دارم باکی حرف میزنم

نمی دونم نمی دونم

این روزا دنیا واسه من

ازخونمون کوچیک تره

کاش می تونستم بخونم

قد هزارتا پنجره

طلوع من طلوع من

وقتی غروب پر بزنه

موقع رفتن منه

حالا که دلتنگی داره

رفیق تنهاییم می شه

کوچه ها نارفیق شدن

حالا که می خوام شب وروز

به همدیگه دروغ بگن

ساعتا هم دقیق شدن